Την Παρασκευή 17/2/2017 τα τμήματα Α4 και Β1 του σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στον Σεισμολογικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος “Το σεισμικό τόξο […]
Στο σχολείο μας λειτούργει εργαστήριο εκμάθησης ρομποτικής. Αυτό έγινε πραγματικότητα λόγο της ευγενικής χορηγίας του Οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης με διακριτικό τίτλο W.R.O™ Hellas, μίας […]
Παρακαλώ να μας στείλετε άμεσα (έως την Παρασκευή 17-3-2017) στο φαξ 2341025245, προσφορές για την μετακίνηση με λεωφορείο για 40 περίπου μαθητές του σχολείου μας και […]
Την Δευτέρα 06/03/2017, στα πλαίσια των μαθημάτων Τεχνολογίας και Πληροφορικής, πραγματοποιήθηκε ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη των τμημάτων Β1 και Β2 της Β τάξης του σχολείου μας στις […]
Χρησιμοποιώντας τον πίνακα ελέγχου του οικιακού σας ηλεκτρονικού υπολογιστή δημιουργήστε σε ένα πίνακα, σε κειμενογράφο της αρεσκείας ( Word, Openoffice Writer, Notes) κυριότερα μέρη του δικού […]
Χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής όπως σας έχει δοθεί να λυθούν από το φυλλάδιο σημειώσεων που σας έχει διανεμηθεί οι παρακάτω ασκήσεις: Όσοι δεν διαθέτουν […]
Χρησιμοποιώντας το εργαλείο προγραμματισμού Scratch είτε με την έκδοση offline όπως σας έχει δοθεί, είτε συνδεδεμένοι στην επίσημη ιστοσελίδα http://scratch.mit.edu να λυθούν από το φυλλάδιο σημειώσεων που […]
Περιγραφή του μαθήματος και για τις τρείς τάξεις του Γυμνασίου. Με την εισαγωγή του μαθήματος της τεχνολογίας στην Γ΄ Γυμνασίου «ολοκληρώνεται» η υποχρεωτική εκπαίδευση των μαθητών, […]
Την Παρασκευή 10/02/2017, στα πλαίσια των μαθημάτων Τεχνολογίας και Πληροφορικής, πραγματοποιήθηκε ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη των τμημάτων Γ1 και Γ2 της Γ τάξης του σχολείου μας στην […]
Τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017 οι μαθητές των γαλλικών του σχολείου μας γιόρτασαν το γαλλικό έθιμο La Chandeleur ή γιορτή της κρέπας με την υπεύθυνη […]
Παρακαλώ να μας στείλετε άμεσα (έως την Τετάρτη 1-2-2017) στο φαξ 2341025245, προσφορά για την μετακίνηση με λεωφορείo για 40 περίπου μαθητές του σχολείου μας και […]